royalle

Livet och smärtan.

Det vill jag säga, men kan inte

Publicerad 2012-07-05 16:39:39 i Allmänt

Det är dags att välja. Det är dags att bestämma om det är allvar nu. Hösten närmar sig med stormsteg och mitt liv spretar åt flera olika håll. Vilket håll ska jag gå åt?

Jag måste veta hur jag ska förhålla mig till oss. Ska vi återgå till att bara träffas ibland på helger, eller ska vi flytta ihop? Ska jag leta jobb nära dig eller nära den staden där jag har min lägenhet?

Jag är inte den du drömmer om, men jag är här. Kanske trodde jag att du skulle börja drömma om mig istället. Kanske kommer du att göra det, men när?

Jag har bestämt mig. Jag har bestämt att ge sommaren till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela