royalle

Livet och smärtan.

Inget att ha

Publicerad 2012-01-31 20:51:03 i Allmänt

Om jag bara visste hur jag skulle vända mig. Hur jag ska stå för att vara säker. hur ska jag göra för att slippa råka ut för detta igen? Jag ska aldrig tillåta mig att känna igen. Nu är det slut med det. Jag skrev idag för att se om jag får respons, men det enda jag känner är att jag är besvärlig. Jag vill inte vara i vägen.

Så många som sträcker ut sina händer för att vara med mig, men om jag sträcker tillbaka vänder de sig om och går. hur ska jag våga se någon i ögonen igen? Hur ska jag våga chansa och träffa någon?

Om jag fick dig tillbaka skulle det kännas bättre... Jag ska nog inte ha något annat.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-31 22:28:39

tack :D



Bloglovin byte? :)

Postat av: Royalle

Publicerad 2012-02-01 17:20:55

Jag har inget konto där, tyvärr...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela