royalle

Livet och smärtan.

Jag visste det!

Publicerad 2012-02-26 18:02:17 i Allmänt

Det är bara så att jag inte ska få lov att vara trygg. Varför ska allt vara så jävla komplicerat!? Mitt hjärta... Jag ska stänga det igen. Jag ska sluta bry mig, sluta höra av mig. Jag klarar inte mer. Förstår han inte det?

Så säger han att vi borde ta en paus. Jag skulle åkt direkt. Sen vill han ändå träffas och gå på bio. Vad vill han egentligen? Vill han bara ställa till det? Jag klarar det inte. Jag ska ärligt säga att jag inte orkar med det mer. Jag vill inte bli sårad, och det kan jag bli av honom.

Jag ska gå. Jag ska stänga om mig nu och inte öppna för någon. Jag kommer inte att våga träffa någon igen. jag ska låta bli.

Hur kan jag gråta över honom? Jag ska inte gråta, jag ska inte känna något. Jag har förklarat för honom hur jag blir när det gr för ont och han kommer inte att förstå. Kanske är det bättre såhär. Kanske är det bättre att inte träffa honom. Jag gråter och är ledsen, men jag kommer över det. På lördag är det bio, men jag vet inte vad som väntar. Jag vet inte ens om jag vill gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela