royalle

Livet och smärtan.

det är detta jag sökt

Publicerad 2012-12-29 21:50:39 i Allmänt

När jag nu ser tillbaka på året som gått och de tankar jag hade vid samma tid för ety år sen blir jag rädd. Jag har under detta år upplevt ett otroligt tumult. 
 
Jag har upplevt smärta jag inte önskar min värsta fiende och en förlust så stor och tung att jag inte förstår hur jag kan sitta här och inte bara skrika rakt ut. Och än är det inte över... Förlorar jsg mitt livs ljus kommer jag inte att ställa mig igen. Hon ger mitt liv en mening. Anledningen till att jag föddes var för att hon skulle komma till världen. Förlorar jag henne dör jag... Jag kommer att slåss för henne. Jag kommer ALDRIG att släppa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela