royalle

Livet och smärtan.

Vad är det med dig, egentligen?

Publicerad 2011-09-26 10:22:06 i Allmänt

Nu är du sån igen. avvikande, undviker mig. Svarar inte... Vad är det du vill egentligen?

Vi har ingen möjlighet att ses på ett tag. Jag har mitt liv och du har ditt. De tiderna du kan så jobbar jag. Javisst jag kan gå ner i arbete, men är du värd det? Jag kan tillochmed ta ledigt en dag om du vill, men jag vet verkligen inte om du är värd den uppoffringen. Du får visa mig först att det är någon idé. För är det verkligen meningen att jag ska arrangera alla träffar? Du gillar ju att vara den som bestämmer, men du tar inte ett steg utan att jag puttat en stund. Vill jag det?

Är du rädd?

Jag är rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela