royalle

Livet och smärtan.

Lära sig att lyssna på sig själv

Publicerad 2011-09-21 19:21:20 i Allmänt

Varför gör jag mig själv detta? Jag gör mig själv illa varje gång jag kontaktar dig. Men jag gör mig själv illa om jag låter bli, så vad fan ska jag göra?

Jag har kontaktat dig igen och vill träffas, men vad gör det när det inte kommer att hända? Jag kan väl bara strunta i dig. Men det går inte och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag tänkte så här att om jag ber dig komma en enda gång så kanske jag kan glömma allt sedan. Du får bara bevisa för mig att du inte är något att vänta på eller att längta till.

Så vad gör jag om det verkligen stämmer mellan oss och jag älskar det??

Jag fattar inte vad jag håller på med, jag är en mogen kvinna, varför beter jag mig som ett barn!? Eller en kåt tonåring... Hur känner du? är du också orolig? Tänker du alls på mig??

Vill jag ens att du ska tänka på mig? Det ställer till ännu mer oreda i mitt liv och mitt inre om det visar sig att du är lika förvirrad och konstig som jag, för vad betyder detta då? Då måste det på nåt ologiskt och skumt sätt vara meningen att vi ska träffas, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela