royalle

Livet och smärtan.

Längtan, ångest, velar fram och tillbaka...

Publicerad 2011-09-02 16:08:28 i Allmänt

Vill inte, vill, vill inte, borde inte, kan inte, måste, måste, MÅSTE!

Kan inte stå ut med mig själv om jag gör det, men blir galen om jag inte träffar honom.

Vet du vad du gör med mig? Du sabbar hela mitt väsen. Du är vinden som river i mitt hår och ställer till oreda. du är åskan som spränger i luften och djävulen på jorden. Du går där som en gud och djävul i ett och styr och ställer över mitt öde. varför kan jag inte bryta? Denna detruktiva relation som river och krossar mitt inre. Och som gör mig så hel och fullbordad då vi möts...

Aldrig har jag träffat någon som dig. Du slår ner som en blix och fullständigt stenar mig.

 Dina ögon... Dessa ögon som förföljer mig vart jag går och som gäckar min sömn. dessa blå avgrundsdjupa ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela