royalle

Livet och smärtan.

Längesedan

Publicerad 2011-09-29 23:39:15 i Allmänt

Vet du när vi senat träffades? Nä, jag minns det knappt, men det var i augusti. Det är jävligt längesedan.
Det värsta är inte att inte träffa dig. det värsta är att inte veta om du någonsin tänker på mig. finns jag i dina tankar alls? Jag vet inte ens vad jag vill. Vill jag att du ska tänka på mig, eller vill jag det inte? hur sjukt är inte detta velande hit och dit...?

Det finns saker i livet man är bergsäker på, som att böcker är pappriga och att du när du först mötte min blick sände en sån stråle av...nånting till mig att jag blev helt lost. Jag minns vad det första du sa till mig var, och bara det borde kvala in mig till psyket. Vem fan minns en sån sak?? jag minns dina kläder, jag minns allt. Jag kan beskriva dina ögon, din kropp och jag kommer aldrig att glömma din blick. Din blick och dina händer. Jag är sjuk i huvudet!

Dina ögon är det finaste jag sett. Jag tror jag har sagt det flera gånger nu, men de är fantastiska.

"jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig."

Jag vill ha dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela