royalle

Livet och smärtan.

Jag vill ju bara vara lycklig

Publicerad 2011-09-22 22:10:04 i Allmänt

Kan jag inte få vara det? jag vill träffa någon som det säger PANG om, som är snäll, trygg, sexig och som vill ha barn. Kruxet är att jag inte vill leva ihop med någon. Jag vill inte vara bunden igen, aldrig mer. Jag vill aldrig någonsin hamna i beroendetällning igen, men jag vill ha barn! Så jag söker en man som gärna är pappa på distans.

Han ska vara längre än mig, med mörkt hår. Han ska vara vältränad och bry sig om sitt utseende. OOps! Alla som stämmer in är upptagna! Helt oroligt. Men det är klart att man får vara bra dum som kvinna om man släpper taget om den perfekta mannen, och något fel måste det ju vara på honom om han är singel, eller?

Alltså måste jag vara med en upptagen man, och då är vi tillbaka vid början. Det är alldeles perfekt att ha sex med dig. Du är snygg, vältränad och upptagen. Men vill du ha barn? Nä, det tror jag inte. Och absolut inte med mig, din sexleksak. Man har inte barn med någon man inte tänker leva med. Det har man bara om man är gay.

Fast du hade blivit en bra pappa.

Kommentarer

Postat av: sevendaysaweek

Publicerad 2011-09-23 12:12:12

sv: ja, verkligen!!! magisk!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela