royalle

Livet och smärtan.

Tankarna mal

Publicerad 2011-11-18 18:09:35 i Allmänt

Jag vill till dig. Jag vill skriva att jag saknar dig, men vet inte om det är sant. Jo, det är det nog. Jag saknar dig, dina armar, din kropp. Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag vill skriva till dig hur mycket jag vill ha dig, men vågar inte. Hur kan någon limma sig fast i huvudet som du gjort?

Du måste tro att jag är knäpp. Fast du vet ju inte hur mycket jag tänker på dig. det är inte bra det här... Fortsätter det såhär kan jag inte längre vara med. Då måste jag luta. Vad är det för ett spel jag spelar? Jag kommer att förlora hur jag än gör.

Jag står och stirrar ut över stupet framför mig. Tvekar om jag vågar ta ett steg till. Jag kommer att falla oavsett. Faller jag nu så har jag iallafall bestämt det själv. Jag kan inte säga vad jag känner, för då flyr du. Men vem ska fly först? Du eller jag? Det kommer aldrig att fungera. jag är rädd för alla tankar jag får. Jag är rädd för det du gör med mig, och min kropp.

Jag måste lägga av med det här. Jag måste lägga på. Men jag kan inte...

 Utan att tänka har jag redan planerat in nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela