royalle

Livet och smärtan.

Galen eller?

Publicerad 2011-11-01 22:39:48 i Allmänt

Så fastnade jag i det igen. Tanken som ständigt ligger där bakom pannbenet och gnager. Är jag inte riktigt klok? Jag har verkligen på allvar skrivit till en främmande karl och frågat om han vill gå ut och äta med mig. Det verkade som en bra ide just när jag gjorde det, men nu när jag tänker på det blir det mer och mer absurt. Vad gör jag om han säger ja? Eller om han inte svarar alls utan bara kommer att titta konstigt på mig framöver.

vad är det för fel på mig egentligen?

Det gnager i mig, gör ont och värker. Det bränner i magen och jag får huvudvärk. Bättre att inte bry sig.

Jag kommer dö om han svarar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela