royalle

Livet och smärtan.

Don´t let the chanse to love him pass you by.

Publicerad 2011-11-02 22:06:37 i Allmänt

Love will be the gift you give your self

Jag tvekar och tvivlar. Tänk om han har en annan i sina tankar. Tänk om han inte vill se mig, om han blir rädd och tror att jag vill ha ett förhållande. Tänk om han vill ha ett frhållande och blir jätteglad, och jag sårar honom. Bättre då att han inte är intresserad. Jag vill inte såra någon. Jag vill inte heller bli sårad.

Varför gör jag såhär? Kan inte någon bara ge mig en smäll så jag vaknar upp. Jag letar ju efter probem. Varför gör jag så? Jag vet inte vad jag vill, jag vet ingenting! Jag vet bara att jag vill vara nära igen utan att vara rädd och orolig. Jag vill känna utan att må dåligt. Jag vill finnas utan att ha dåligt samvete över att vara jag.

Jag vill ha värme...
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela