royalle

Livet och smärtan.

Sms

Publicerad 2011-12-03 21:55:23 i Allmänt

Vad gör du nu? Ska du sova? Får jag störa?

Jag väntar på att du ska höra av dig. Det är din tur nu. Du ska längta. Om du längtar... Jag hoppas du längar och saknar. Sådär så det suger i bröstet. Längtar efter mig så som jag längtar efter dig. Vet du att jag gör det? Saknar dina händer. Dina starka armar. Din varma blick när du ser på mig. Jag kan inte låta bli att tänka på dig. Blir arg på mig själv varje gång tanken rör vid dig. Vill inte störa...

Vill krypa upp i ett hörn och värma mig med dina händer. Vill se in i dina ögon och svepa in mig i deras värme som en varm filt. Vill hålla om dig och känna ditt hjärta slå mot mina bröst. Vill smeka din nacke och kyssa din hals. Vill begrava mig i din doft och din värme och svepa tryggheten om mig och bara vara.

Vill inte vara till besvär. Vill inte störa men gör det ändå. Vill inte jaga dig men känner mig som ett rovdjur. Kan inte låta bli. Du måste känna det. Min desperation efter dig.

Jag kan inte ta ett steg utan att känna efter åt vilket håll det bär.

Jag ska längta efter dig i natt...



...efter din värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela