royalle

Livet och smärtan.

Hud och känsla

Publicerad 2011-12-30 00:25:52 i Allmänt

Jag höll om dig idag. Jag låg och samlade på känslor. Samlade på mig ett lager av minnen att bära med mig tills nästa gång. Känslan av din hud. Känslan av din kropp. Känslan av din blick, ditt leende. Känslan av dig under min hand.

din värme, din doft. Jag vill minnas hur du känns för att kunna drömma om dig. Du finns ändå härinne, nu släpper jag helt och låter dig komma in. Jag orkar inte längre kämpa. Du kommer att stanna och det är lika bra att jag låter dig vara här.

Men din hud. Den bränner min hand. Ditt leende och dina ögon gör mig svag. Får mig att vilja backa. Jag kämpade för att våga hålla om dig idag. Jag tog tag i dig, och ville inte släppa, och jag blev rädd. Jag lät dig se allt jag försökt att gömma, att glömma. Du backade. Du skrämdes och jag klandrar dig inte. jag blir rädd när jag tänker på vad du gjort mig. Jag blir rädd när jag tänker på vad jag skulle vilja göra med dig. Jag blir rädd när jag känner de känslor som jag har, för jag vet inte vad de vill med mig, med oss.

Året är snart slut. Det kommer ett nytt år med nya utmaningar och nya vänner. Vart ska detta år föra mig? Vad gör jag om ett år?
Har jag glömt dig då?
Har du glömt mig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela