royalle

Livet och smärtan.

SMS

Publicerad 2011-08-24 14:03:44 i Allmänt

Tänk att det är så svårt att låta bli att skriva till dig. Jag försöker glömma, men det går inte. Allt jag vill är att åka hem till dig och se på dig en enda gång till, sen kan jag lämna dig ifred. Men ögonen vill jag se. Jag kan inte glömma dem. Du kände likadant för mig det är jag övertygad om så varför, varför håller du fast vid ditt gamla liv? Släpp det!

Jag sträcker min hand mot dig men famlar i luften
du har redan vänt om
Jag vill att du ska stanna kvar, vill att du ska erkänna mig
erkänna att du känner mig
jag kan förstå din rädsla
det skrämmande steg ut i tomluften som krävs
jag har själv tagit det
för dig
för att vinna måste man offra
för att offra måste man känna

jag kan känna din hud under mina fingrar
din sträva kind
dina mjuka läppar jag aldrig smakat och aldrig kommer att se igen
jag känner ditt hjärta under min hand
din varma andedräkt mot min hals
Hur kan man sakna något man aldrig haft
bara drömt om?
Hur kan jag sakna dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela