royalle

Livet och smärtan.

Rules

Publicerad 2011-08-31 11:31:03 i Allmänt

Så mycket att veta, så mycket man inte får göra. Ring inte, kontakta inte i onödan, fråga inget, nämn inga namn... jag jobbar på säpo. eller??

Så många regler... Inga känslor. Vad känner vi om inte känslor? hade det varit lönt att träffas om vi inte känt någonting? Känslor får inte bli inblandade... Tänk vilken alfahanne han känner sig som. Hade det inte varit för att jag blir så snurrig när jag ser honom skulle jag säga att han är precis ett sånt svin jag aldrig skulle stå ut med att träffa. men så tänder han denna elden... Kan man avsky och åtrå samtidigt?

Det bästa var att han erkännt att han blev orolig när jag inte ville ha med honom att göra mer. Innerst inne är han en fegis. ticker när det börjar brännas, därför inga känslor. Tänk vad hemskt om han skulle känna något. Han vill inte ha något förhållande, och varför skulle han vilja det när han redan har ett? Jag vill inte ha något förhållande, men jag vill ha honom. På fria grunder. Passar mig perfekt.

Kan jag leva med mig själv så är detta det bästa som kunde hända. Helt villkorslöst och fritt. För vad är egentligen kärlek? Attraktion eller vänskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela