royalle

Livet och smärtan.

Från en stygg flicka

Publicerad 2011-08-23 21:02:39 i Allmänt

Jag hoppas att du inte alls har det bra
Jag hoppas att du ligger vaken som jag
och känner dei lustigt glad och rörd
och yr och ängslig och mycket störd

så plötsligt får du brått
att lägga dig rätt, för att sova gott
Jag hoppas det dröjer en stund
Jag hoppas du inte får en blund!


Jag ville skriva att jag saknar dig, men jag bad dig istället att gå
Jag ville säga att du är mitt allt
Istället tystnade jag och vände om
jag vände blicken mot marken när min önskan var att flyga om din hals
Jag ville aldrg såra
jag ville vara din vän
om du hade tagit min hand hade jag flugit med dig
om du tagit ett kliv frammåt
hade jag inte suttit här
och undrat hur det nu blir
Du vände åt ditt håll och jag ville hålla dig kvar
istället raderade jag ditt nummer och hoppades att jag raderat minnet av dig
vilken miss...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela