royalle

Livet och smärtan.

Ångest

Publicerad 2011-08-23 20:47:47 i Allmänt

Hur kan jag vara så dum!?

HUR kan jag vara så dum!?

Hur kan jag vara så JÄVLA DUM!?

Hur kan han såra mig så mycket? Varför låter jag någon krypa in under skinnet på mig igen? Jag är så rädd för att han ska känna förakt för mig. Bättre om han inte känner något alls. Då är det lättare att glömma. Varför retade jag honom med att vara så jobbig? Och varför kan jag inte sluta tänka på honom?

Varför kan man inte sluta tänka på en person? Vad är det som gör att någon kan vara så mycket i ens hjärna att man bara vill slita av sig huvudet? Jag vill inte tänka på honom! Det var ju därför jag ville sluta skriva. Hur länge kommer det att dröja innan jag blir normal? Kommer jag alltid att sakna honom?

Hans ögon...

Jag tror att jag älskar hans ögon...

Lisa Ekdahl har träffat honom, eller bara helt enkelt läst mina tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela