royalle

Livet och smärtan.

Jag hade behövt dig nu.

Publicerad 2013-07-24 21:30:34 i Allmänt

Här står jag. Jag ställer mig upp och blickar ut, ut över havet som gittrar framför mig. Ensam. 
 
En gång var det inte så. En gång var jag inte ensam. Varför gick du? Jag saknar dig varje dag. Jag vill ha dig här, dela glädje och sorg med dig. Ville inte du göra det med mig?
 
En tid var vi bästa vänner. I många år var det vi, men vad hände sen? Varför försvann du? Var är du nu? En dag var du bara borta, ute ur mitt liv, och sen har jag inte hört mer från dig. 
 
Jag öskar jag kunde göra rätt igen. Att du kunde komma tillbaka. Mitt liv har varit tufft. Inte tuffare än många andras, men tufft. jag hade behövt dig då. Jag hade behövt dig nu.
 
Jag känner tomt. Jag känner svart. Jag känner... saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela