royalle

Livet och smärtan.

Kan jag?

Publicerad 2012-06-19 21:26:52 i Allmänt

Får jag hålla din hand? Får jag följa dig? Kan du lova mig något jag aldrig fått förut? Vågar jag ge dig mitt hjärta? Vågar jag hålla din hand? Vågar jag lova dig att alltid finnas där? Kan du krypa intill? Kan du värma mitt hjärta? Kan du ge mig ett löfte att åtminståne inte medvetet såra?

Allt detta vill jag säga, men orden kommer inte ut. Orden hittar inte vägen förbi mitt hjärta utan att blanda in min hjärna och då blir de förstörda. jag vet inte hur jag ska göra för han ska förstå. För att få honom att inse hur mycket han kommit att betyda förmig. Jag vill att han ska veta samtidigt som jag inte vill det eftersom jag då riskerar att förlora honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela