royalle

Livet och smärtan.

Att må så bra

Publicerad 2012-07-19 21:38:15 i Allmänt

När man blir varm och mjuk. När man känner att här vill jag vara för alltid, fast det skrämmer litegrann... När man känner att det är lugnt, att det är tryggt.

När man mår så himla bra...

Då vill jag bara spring min väg, borra ner huvudet och aldrig mer titta upp. Då vill jag skrika och riva mitt hår. Jag vill bara fly, för bra mår jag inte särskillt länge. Någonsin. När jag mått som bäst har den stora tunga spannen med iskallt vatten alltid vält över mig. Då får jag alltid på något sätt bekräftat att "Ha! nu mådde du för jävla bra igen, men det ska vi allt ta ur dig!"

Jag mår så bra....

Jag undrar vad som komma skall...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela