royalle

Livet och smärtan.

Vad är detta våta på min kind?

Publicerad 2012-02-27 20:15:36 i Allmänt

Om jag inte hade dig så skulle jag nog gå under. Du har hjäpt mig genom så mycket tråkigt och nu finns du där för mig igen utan att jag ens ber om det. Hur gör du? Och varför?

Jag trodde aldrig att han skulle komma så nära, men du skalade av min hud och visade mig att jag har känslor och han kom åt mitt innersta utan att jag ville det... Han får mig att gråta, och jag gråter inte. Jag har aldrig gråtit över någon som gjort mig illa, så varför gråter jag nu? Är det för att jag är så känslig? Är det för att jag verkligen trodde att han skulle göra mig väl? är det kanske så att jag är sårad? Jag trodde inte jag kunde bli riktigt sårad igen men det svider och gör ont i mitt bröst. Är jag sårad?

Jag ska inte skriva till honom mer nu. Han får höra av sig till mig om han vill något. Jag orkar inte mer nu.

Jag orkar verkligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela