royalle

Livet och smärtan.

Backar och följer

Publicerad 2012-02-03 21:42:20 i Allmänt

Vad vill han? Vad är han ute efter? Han ger sig inte. Jag backar och han följer efter samtidigt som han säger att jag inte passar i hans liv. Hur kan han göra så mot mig? Jag har stängt av, eller vridit ner igen. Känner att det är jobbigt att tänka på framtiden och jag vill inte ha det så. jag kan inte känna och vill egentligen inte det heller. Det gör för ont...

Det är nog mig felet ligger hos. Jag är för feg. Men han är också feg fr när jag tog ett steg mot honom backade han undan. Nu kommer han mot mig igen när jag går undan. Hur ska vi två fega människor hitta varann? Vill vi hitta varandra? Jag vet inte. Tiden får utvisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela