royalle

Livet och smärtan.

Vad göra?

Publicerad 2012-08-16 22:14:43 i Allmänt

Hur jag än grubblar och tänker kommer jag inte fram till något riktigt bra. Vad vill jag? Vad ska jag göra med mitt liv?

Jag försöker tänka på nåt annat, på arbetet, men hela tiden kommer den där känslan. den som inte går att ta på. Känslan av att tiden rinner mellan fingrarna. Att min tid är utmätt.

Jag lever för dagen i min tanke, men jag planerar noga allt jag gör ändå. För att säkert hinna med allt. Och så känner jag att det är så mycket jag vill göra, men så lite tid, och så lite pengar. (i-landsproblem, jag vet!)

Jag vill vara med min dotter på heltid. Jag vill syssla med hästar. Jag vill INTE vara instängd på ett kontor. Och ändå är det där jag hamnar. Jag fattar det inte!

Rastlös...

vad göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela