royalle

Livet och smärtan.

Gråt så mycket du orkar, det hjälper ändå lite.

Publicerad 2011-09-13 20:47:31 i Allmänt

Jag gråter, och gråter, och gråter, men det syns inte. Jag får höra att jag är så glad alltid och att jag är så trevlig som alltid ler, men lycklig är jag inte. Man kan vara glad, och olycklig.

Jag är inte kär. Det är inte kärlek, det kan det inte ara för jag vill inte älska dig. du passar inte mig. Du är inte min drömman. Men du är mannen i mina drömmar. Det är bara passion. Du känner inget för mig. du ligger inte vaken, det slår jag vad om. Jag borde strunta i dig, men jag kan inte. Det är bara här jag erkänner det, jag skulle aldrig erkänna det öppet.

En upptagen man, en man som jag inte vill ha. Du är en man jag inte kan vara utan. 

Jag vill skriva till dig, vill tala om vad jag tänker på och hur jag känner, men det är omöjligt. Varför skulle du vilja ha sms av mig. Du har inget intresse i mig annat än för sex. en dag kanske jag låter dig komma hit och få det du vill ha. En dag då jag inte längre känner, och då mitt inre är i lugn. En dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela