royalle

Livet och smärtan.

Du

Publicerad 2011-09-18 16:13:54 i Allmänt

Det finns ingen jag skulle vilja träffa mer än dig just nu. Jag kan inte träffa dig, får inte, vill egentligen inte men abstinensen börjar bli outhärdlig. Jag kunde lika gärna knarkat istället för träffat dig. Du har förstört mitt liv. Hur ska jag komma ur detta?

Du finns i mina drömmar när jag sover. jag kan inte sluta tänka på dig. vart jag än går å tror jag att jag ska möta dig runt hörnet. När jag är inne i stan neglar jag bort mot ditt hus. jag hittar anledningar att vara i området och jag spanar ofrivilligt efter dig vart jag än går. Någonstans hoppas jag att du ska dyka upp och hålla om mig och säga att du är lika galen som jag.

Det är inte kärlek, inte förälkelse. Det är något annat. Jag ser vår framtid. Men inte som ett par, nej, nej, nej. Du tänder en eld som brinner bara för att vi inte har en framtid som par. Den finns där för att vi kan njuta tillsammans men att bilda familj? Nej, du är inte en man som jag skulle skaffa barn ihop med. Du är inte mannen som kan bo med någon. Du ska vara fri, som örnen och flyga som du vill. Dig kan man inte stänga in i ett förhållande.

Jag ville skriva till dig idag igen. Tänkte skicka sms om att jag vill träffas, men jag la band på mig. Ska jag? Jag är så förvirrad och så tveksam. jag har inte tid egentligen. När skulle vi träffas? jag jobbar ju jämt, alla klagar ju på det.

Jag hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela