royalle

Livet och smärtan.

Ensam

Publicerad 2011-10-01 22:52:52 i Allmänt

Det är något magiskt med att vara ensam. Man gräver ner ig i självömkan och undrar om man alltid kommer att vara ensam i resten av sitt liv. Man blir nästan lite desperat...

Jag hade behövt dig ikväll. Jag kände det redan på eftermiddagen att jag behövde dig, ch kontaktade dig. Jag ville inte vara ensam i kväll, men det blev jag för du svarade inte. Hela kvällen satt jag och var ensam och kände att jag måste göra något åt mitt liv. Jag kan inte hänga upp livet på dig. Jag kan inte förvänta mig att min "stora kärlek" ska vara som du, jag måste nöja mig med att världen inte rämnar när kärleken dyker upp.

Men så plingar telefonen och ett mess från dig säger att du behöver mig, och plösligt spelar min ensamhet ingen roll, när vi nu är vi ensamma tillsammans...

Jag måste ta tag i mitt liv. Jag behöver verkligen ingen man. Det är det som är så sjukt, jag behöver ju bara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela