royalle

Livet och smärtan.

Dina fingrar mot min hud

Publicerad 2011-10-03 22:12:55 i Allmänt

Du fattas mig. Hör du hur mycket jag tänker på dig? Att jag drömmer om dig och saknar dig? Jag saknar dina händer och din mun, vill ha dig här nu.

Jag gråter. Du borde varit här idag. Jag hade behövt dig, dina händer.

Du kommer att såra mig, men jag vet inte om det spelar någon roll. Det enda du kommer att göra är att riva upp gamla sår som ändå varit infekterade och svidit. Kanske är det detta som behövs för att de ska sluta värka. Att någon river upp och trasar sönder så att det får en chans att läka ifred. Är man beredd, gör det mindre ont då? 

Som vanligt har Melissa Horn lyckats skriva en fantastisk låt om mitt liv... 






Jag har aldrig ställt några krav. Skulle jag göra det?

Jag är så ledsen... Jag gråter och känner mig ensam. Behöver dig här nu. behöver hålla om dig, släppa smärtan. Behöver släppa ut mina spänningar.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hur sjuk är jag som sitter här och skriver till dig när jag vet att du aldrig skulle läsa, eller bry dig. Vad är det som gör att jag sårar mig själv såhär? Eller blir jag egentligen mer sårad nu än jag blivit tidigare? Ja vet ju att du kommer att såra mig, det är väl bättre än att bli sårad utan att vara beredd. Men nu är jag förberedd, jag vet att jag blir sårad och att det inte spelar någon roll om det är du eller någon annan.

Hör du att jag tänker på dig jämt? Hör du att jag skriker ditt namn på natten? Känner du min händer på kroppen, mina fingrar som kittlar dig? Kan du känna hur de lockar och




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela