royalle

Livet och smärtan.

vad är detta?

Publicerad 2011-11-30 08:18:50 i Allmänt

Vi ska snart ses igen, och mina tankar maler på. Vi måste prata innan det går för långt detta. Egentligen har det redan gått för långt, d har gått över gränsen och jag vet inte om jag vil vara med. Jag kan inte bara låta dig gå, men jag kan heler inte låta dig förstöra ert liv bara för att ha sex. Det är inte mitt ansvar, inte min skuld, men ändå måste jag ingripa.

Kommer jag att förstöra allt? Jag ska inte ställa till ultimatum, bara ge di alternativ. Valet blir sedan ditt. Jag måste fundera.Måste tänka på hur jag ska säga det. Måste verkligen säga något... Är jag en förstörare? Kommer jag att förstöra allt nu? Jag vet inte hur jag ska bete mig. Jag har ett samvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela