royalle

Livet och smärtan.

Jag visste det

Publicerad 2011-11-25 09:44:39 i Allmänt

Du kommer inte. Blev jag förvånad? Nä. Blev jag besviken? Jag ville bara skrika rätt ut. Hur tror du att jag ska kunna tro dig och dina undanflykter? Du hittar tusen anledningar. Varför inte säga rakt ut att du inte vill? Du vill själv bestämma när du ska komma och riva upp mitt liv. Du är en rivare. En skadare. En fegis.
 Du vet inte ens vad du vill. Du tycker uppenbarligen om mig, men varför?

och varför gör du mig så förvirrad?

"Ingen av oss drömmer inatt
Jag sitter och skriver
du gör annat
Jag vet att du lyssnar
jag vet att du lyssnar på mig
Hon vet ingenting om oss
hon vet inte ens att jag funnits
och hon håller dig om natten
så hårt att du inte kan fly"





Jag skulle lgga mig ner och gråta om du sa att du inte vill träffas mer. Jag skulle ha svårt att ställa mig upp igen. Jag skulle ställa mig, men det skulle kännas. Jag vet att det kommer en dag när du vill avsluta men snälla vänta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela