royalle

Livet och smärtan.

Ingen får ju se att han är gift och hon är fri...

Publicerad 2011-11-30 23:25:02 i Allmänt

Jag funderar och funderar, kan inte betämma mig. Ska jag vara med eller inte. Jag tvekar, vänder mig, vrider... Jag ska lägga undan dig ett tag. om du hör av dig så visst, men jag ska inte ta kontakt mer.

Vi pratade idag och jag blev glad för du lyssnade på mig. Men jag blir inte klok på er och ert förhållande och det stör mig. Hur kan du tycka att allt är bra med ert förhållande och samtidigt klaga på att ni inte har sex? Du har haft andra och det verkar inte bekomma dig. Förstår du vad du gör mot din tjej?

Jag ska lägga undan dig. Placera dig i det där hörnet av mitt hjärta där jag placerar sånt som gjort ont. varför det gör ont vet jag inte för egentligen bryr jag mig inte. Kanske har jag ont åt din tjej. Hon blir så grundlurad av dig. Hur kan man göra så mot någon?

Samtidigt har du visat mig hur underbart sex man kan ha och jag vill fortsätta utnyttja dig. Det skäms jag inte för. jag utnyttjar dig. Förstår du det? Och du utnyttjar mig. Förstår jag det?

Ibland blir jag rädd. Jag vill inte ha ett förhållande med någon. Men ibland hade det varit mysigt att ha någon som brydde sig om mig. Samtidigt skulle jag känna mig trängd. Nu kan jag fortfarande lägga benen på ryggen om det bränns.

Jag lägger dig här, bredvid mig en stund. Låser om dig, men gömmer inte nyckeln denna gången. Jag kan ta fram dig om jag vill, men du kommer inte att stå där framför mig och locka mig ner i fördärvet. Jag måste hitta någon annan eller nöja mig som det är. Det dyker säkert upp någon som väcker mig som du. Som är ärlig och som ger mig det jag förtjänar. Någon jag kan ge den kärlek jag känner till. Kanske kan jag hitta någon som visar vad äkta kärlek egentligen är. Det hade varit bra... jag träffar bara sånna som dig. Eller är alla män som du? Varför kan ni inte vara ärliga och snälla?

Varför ska ni alltid såra?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela