royalle

Livet och smärtan.

Back again...

Publicerad 2011-11-17 20:52:46 i Allmänt

Så var du där igen. Med dina blå ögon, fantastiska kropp och mmmm vad gott du luktar! Jag vill inte släppa dig, det förstod jag idag. Jag känner dina händer, dina läppar. Jag känner din blick när jag sluter ögonen. Dina starka armar...

Varför gör du detta? Varför kommer du nu när jag äntligen stoppat undan dig? När jag hörde din röst smalt jag och jag förstod att det aldrig kan vara annorlunda. Du kommer att komma och gå och jag kommer att acceptera det. Men varför? Vad är det med dig som gör mig stum? Som gör mig handfallen? Som gör mig dum?

Det är kallt. Jag känner ännu din lukt i mina kläder.Jag älskar verkligen din lukt.  Jag vill bara åka tillbaks till dig, krypa ner hos dig och vara din igen.

Du förstår väl att jag inte kan släppa dig igen. Du förstår väl att när du kommer så nära mig så kan jag inte bara låta dig gå. Du har öppnat en dörr och grävt fram ditt minne igen. Jag öppnade mina händer och blottade mig för dig. Om jag måste släppa taget igen kan den dörren inte öppnas igen. Förstår du det?

När jag blundar ser jag dig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela