royalle

Livet och smärtan.

Sometimes its hard to be a woman

Publicerad 2011-12-19 16:45:47 i Allmänt

 
                                                               Funny song coming from her...







Med tanke på hur många gånger hon var gift... men sången är fin.

Idag verkar du ha kommit förbi din period av avståndstagande. Nu har vi ett par veckor på oss till nästa gång.

Du är söt. Jag vet inte om jag sagt det rent ut innan till dig, men du är verkligen söt ibland. Som när du försöker vara en stor stark man, men visar så tydligt att du fortfarande är en vanlig pojke i för stor uniform.

Det brukade skrämma mig, jag vet jag har sagt det förr, men det känns inte otäckt längre. Jag har funnit min väg. Jag ska följa den. Ibland kanske jag kommer att stanna vid kanten, kanske ta ett par steg utanför, men jag kommer att försöka följa denna väg jag lagt upp för mig nu. Vill du hjälpa mig med det?

Vi börjar lära känna varandra mer och mer. Jag kar kämpat emot så mycket, men jag orkar inte längre. 

                                                                                I resign...

Det kommer att bli bättre såhär, utan att man anstränger sig. Jag får vika mig för mitt öde. Jag har verkligen funderat och förstår inte hur jag skulle leva utan dig.

Men det betyder inte att jag tycker det är rätt. Nej, det är fel och det kommer aldrig att gå men jag böjer mig för det...

I'm just crazy. Crazy for feeling like this. I know you love me as long as you want to, and one day you'll leve me for somebody new. I'll cry then. And slowly put myself together again and resign. Maybe I'll live, but later.

I've done it before and I'll survive, I always do.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela