royalle

Livet och smärtan.

Så vad vill jag då?

Publicerad 2011-12-18 20:30:21 i Allmänt

Vi talar aldrig om vad vi vill med våra liv. Är det oväsentligt eller är jag bara rädd? jag vet inte om jag vill veta dina planer. jag vet ju inte ens om jag vill fortsätta vara med dig. Du frågar aldrig vad jag vill. Du bara tar för dig och det är väl ok, men du kan väl fråga vad jag vill bara för att visa att du bryr dig. Men det är nog så att du faktiskt inte gör det. Bryr dig alltså. Men jag kan vara ego. Jag ska ta för mig och tala om vad jag vill så ska vi se om du tröttnar. Då kanske jag slipper ta steget själv. Då kanske du tar det åt mig.

Grejen är att det jag vill ha kommer du aldrig att kunna ge mig, så varför vill jag att du ska fråga? Kanske för att kunna ge dig just det svaret; Du kan aldrig tillfredställa mig helt. Du kan tillfredsställa mig till en viss del, men helt och fullt får du mig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela