royalle

Livet och smärtan.

Äktenskapets prostitution

Publicerad 2011-12-02 10:46:10 i Allmänt

Jag fick en gång en fråga om jag kunde tänka mig att vara prostituerad. Vet du vad jag svarade? Jag svarade att jag varit prostituerad i många år, och helt lagligt.

Vad är ett äktenskap om inte prostitution? Man måste alltid betala med sex. Om jag vill göra något så måste jag ge något. Det sägs helt öppet. Man använder sex som maktmedel;"jaha då kan du glömma sex på en vecka" alltid med glimten i ögat, men med allvar bakom. För vem vågar chansa? Jag chansade. Jag ville inte vara prostituerad utan ville ha sex om jag ville. Då fick jag höra att han kände sig utnyttjad. Att vi bara har sex när jag vill och inte när han vill. What!!

När jag själv ville välja när, var, och hur, då utnyttjade jag min man. Du kan ju själv föreställa dig vad han sagt om jag påstått att han utnyttjade mig när jag hade sex för att betala för att jag fått åka på semester eller för att han hjälpte mig med disken.  

Kanske inbjuder jag till detta beteendet. Eller så är det bara jag som hittat män som verkligen inte vet vad jag vill ha.

Så förlåt mig för att jag greppar dig och vägrar släppa. Du är nämligen också prostituerad, och jag förstår dig. Med dig kan jag få det jag vill ha, på det sättet jag vill ha det. Känner du samma?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela